Postingan

Menampilkan postingan dari Juni, 2010

and now at the end of juni

welcome back, people !nice time to write down anything that have been disturbed my mind,so what day is it? it is 30th of juni 2010, and it means that this is the end of juni, so much things i've done.. sweet-bittersweet , powerfull -powerless, and so many many things that i've doneand now the july will come ..have you prepare anything ?i think you dont have to prepare anything , except if you are being mei need some ,,,humm i called it bag of guns.. a lot of guns to make my july become wonderfull ,and powerfull alsothis july i'll be the orientation's commitee which it will be take my time so much, but i think i will enjoy that...haaahhh so many things that i've to do 1 months to go ..and all of that need special powerso everyone,i wanna say welcome july and make your self comfort and friendly with july:DD

award for them !

10 orang terbawel : 1. lince' '09 2. Mbak Risa '08 3. fidooo - geografi 4. mela -uns 5. arsa - unsri 6. uli - UI 7. otum - ITB 8. gembul - undip 9. chandra- ilmu kperawatan 10.tante (sari) - undip
10 orang paling pendiem : 1. Doni '09 2. asty '09 3. yoha teknik mesin 4. hylda - KS 14 5. aal - undip 6. mas iqbal undip 7. ana '09 8. anggi '09 9. mas catur elektro 10.mas astra unisula
10 orang paling dingin : 1. mas taqim 08 2. karjok d3ekonomi 3. mbak nitya 08 4. mbak deras geografi 5. tama 09 6. mas satria undip 7. mas fuad '07 8. alddi '09 9. mas anta plp 10.mas boma '07
10 orang paling lucu : 1. mas galih'08 2. mas imul '08 3. rintis HP -uns 4. mas reja '07 5. a'ah '09 6. mbak indah kecil -fisika 7. bagus -fisipol 8. mbak rahmi -biologi 9. mas ramon '07 10. yunita- STIE BPD

10 temen ngebanyol paling enak : 1. adit '09 2. dona-doni '09 3. renance -undip 4. bowo '09 5. mbak sawi biologi 6. igun IKIP PGRI 7. cahyo undip 8. ocik '09 9. shufi '09 10.agung n…

dan ketika mereka tertawa saya hanya bisa diam menikmati

mungkin buatku predikat jomblo ato ga punya pacar terasa biasa aja tapi ada sesuatu dibalik itu yang selalu membuat saya sedikit tidak nyaman adalah ketika semua teman saya pergi bersama pacar masing-masing dan saya hanya menulis celotehan omong kosong tentang idealis mahasiswi di laptop saya mereka tertawa kesana kemari dan semua bergembira saya sangat yakin bahwa saya tidak menyesali keadaan saya seperti ini tidak mempunyai pasangan , teman cerita , ato berbagi tawa merasa sepi ? yang jelas iya , mereka semua teman saya dan sekarang mereka mempunyai prioritas baru yang disebut pacar ato gebetan dan terasa atau tidak itu mengurangi waktu mereka bersama saya saya berusaha mengerti bahwa itulah memang maksud mereka untuk mempunyai "seseorang" dalam hidup mereka begitupun saya .. meskipun menulis dan beridealis adalah satu-satunya teman yang selalu setia tapi sense of belongingness saya tetap ada , bahkan tinggi saya tidak ingin seperti teman saya.. kata-kata romantis, keobsesif-an seorang pac…

yes, we're not romantic

more about love.. i dont have any right choice now, i just stick my heart with the only one that i have adore him for a long time.. and last nite , me with him just spend our time together, we did something that made me so special for that nite although you know , there's nothing between us i admire him but he doesn't know it but i try to enjoy beside him , it can make me happy but i know that he had admire another girl was made me little upset, but okay .. this is about passion last nite, i went to his "kost" to picked his up then we go to the "happy puppy" we are doing karaoke, sing a lot laugh , happines and love. i feel that but it seems to be sad , when i realized about me and him. we laugh , we sing , we talk each other .. but we're friend not more than that.
that nite was a really beautiful night 2 months and 3 days i haven't met him yet..and that nite i saw his face again.. looks like im so happy , in fact i was very very very happy
but after i spent the ti…

Touch My heart- Tong Lee Hei

this is an awesome song and video
enjoy this !
:D

hahahihi

another day and another story but i still standing here to see the blue sky...
im just an ordinary girl who can't live without love and friendship
is it easy to get your friendship ? i said no
is it difficult to get someone who loves and always belong to you ? yes.

let the question walking around my mind ..
im still not good enough to say that i need someone ,
i have so many thing to be think
if i also want to get someone , i worried bout my brain , can i ?
maybe almost every girl who live in this world wanna have someone that understand her, me too

fiuhh i still have a big question to be answer.. but now i give up

iseng ngumpulin sms orang :DD

Anak dan internet part 1

Gambar
Sekarang di jaman yang semuanya serba murah dan semuanya mudah di dapat , arangkali internet merupakan salah satunya .. seuatu yang mudah dan menurut saya memang sangat mudah di dapat , di kosan saya diapit oleh dua warnet , bisa dibayangkan kan bagaimana mudahnya mendapatkan informasi dari dunia yang dibilang punya mbak maya itu. Seringnya pameran computer membuat para seller computer dan segala aksesorinya berlomba-lomba menjatuhkan harga supaya larismanis tanjungkimpul. Menjamurnya korupsi pun juga membuat internet menjadi murah .. peningkatan sih peningkatan tapi kalo gak rata itu sama saja NOL om ! haha. Baru-baru ini ada video yang diduga mirip .. keingetan banget sama kata-kata presenter yang bilang “ sekarang itu jamannya “diduga mirip” …” , setuju sih sama kata-kata itu diduga mirip itu muncul setiap hari dan hampir di setiap stasiun televisi. Dan yang mengejutkan sebenernya biasa aja sih tapi kok saya mandangnya gak biasa , ada tokoh-tokoh tentang organisasi anak yang muncul…

this is called realization , just little but it works !

Gambar

day after day part2

Gambar
fiuhhhh,gatau knapa ini...tiba-tiba kok langsung mood gak karuan arahnya
betebetebete...
efek lihat foto ...
dan saya menyadari bahwa saya tidak sefeminin merekaaaa...
ahhhhhh...apakah ini harus disyukuri karena saya tomboi , atau karena memang saya yang memang salah ???
sebenernya merasa kesiksa jugak sih kalo kaya gini , dimana semua orang jadi stylish , ya aku cuma gini lah ORDINARY !
mungkin gara-gara kebanyakan belajar juga masih nggak ngerti...
T.T

akhir dari nyampah saya
terima kasih
:D

nn: terima kasih yang sebanyak-banyaknya kepada teman terbaik saya ..... fafa yang udah ngajakin jalan-jalan muter semarang dan tentunya UNDIP ...
dan marmut merahjambunya saya pinjem dulu yaaaaa

the peace's message

Gambar
hehehehe, guys .. that what i wanna say to you make your own paradise, make your world as comfort as paradise, eventhough we never feel stay on there... make your life easy , any tension ? haha sure u have to reduce it , let the wind blow your problem , believe that we can be succesful in the future :D ... why i write this sentence ? hemm.. i listen to the problems of my friend and from their story i knew and i can conclude that the main problem was my friend cant enjoy their life. so , i suggest he and she that they should make their own paradise yes from the world , enjoying their activities giving some love to another or etcetra.. we can go everywhere we want.. do what we wanna do , but remember still on the right place and time.. no more tears if you realize that we can make some useful things in life.. believe it !

make your own paradise by pump your spirit up , enjoy and realize the life that have been given from God to us .. dont forget spread your love , and make the world uni…

Dilema mahasiswa : pelajaran kewarganegaraan